با تصميم هيات رئيسه سازمان ليگ فوتبال ايران و تصويب هيات رئيسه فدراسيون فوتبال ليگ برتر فصل آينده باشگاه هاي فوتبال کشور با حضور 18 تيم آغاز ميشود.
به گزارش سازمان ليگ فوتبال ايران، با تصويب هيات رئيسه فدراسيون فوتبال بيست و پنجمين دوره ليگ برتر ( فصل 1405-1404 ) به دليل حمله وحشيانه دشمن به ايران به صورت نيمه تمام باقي ميماند و جدول ليگ نيز با شرايط فعلي متوقف مي گردد.
ضمن اينکه براساس اين جدول 3 نماينده فوتبال کشورمان براي حضور در مسابقات ليگ نخبگان و ليگ قهرمانان آسيا به کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين ترتيب ميشوند؛ تيم هاي اول و دوم جدول ليگ برتر به ليگ نخبگان راه يافته و نماينده سوم ايران که بايد در ليگ قهرمانان سطح دو آسيا حضور يابد، بعد از برگزاري ديدار سه جانبه تعيين ميشود.
بر اين اساس در روز 5 تيرماه پرسپوليس و چادرملو اردکان به مصاف هم مي روند و برنده اين مسابقه در روز 8 تيرماه به مصاف گل گهرسيرجان خواهد رفت.
همچنين براساس مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال مقرر گرديد تيم انتهاي جدول ليگ برتر ( مس رفسنجان) در تک ديدار پلي آف و در زمين بي طرف روز چهارشنبه 31 تيرماه به مصاف تيم سوم جدول ليگ يک فصل جاري برود که برنده اين ديدار به همراه تيم هاي قهرمان و نايب قهرمان ليگ يک فصل 1405-1404 در ليگ برتر فصل آينده حضور خواهند داشت.
شايان ذکر است مسابقات بيست و ششمين دوره ليگ برتر( فصل 1405-1406) با حضور 18 تيم از روز جمعه 16 مردادماه آغاز خواهد شد. همچنين براساس مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در پايان مسابقات فصل آينده ليگ برتر 4 تيم انتهايي جدول به ليگ يک سقوط مي کنند.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.