اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

سازمان ليگ فوتبال:

سهميه سوم آسيا به قهرمان تورنمنت 3 جانبه مي‌رسد

با تصميم هيات رئيسه سازمان ليگ فوتبال ايران و تصويب هيات رئيسه فدراسيون فوتبال ليگ برتر فصل آينده باشگاه هاي فوتبال کشور با حضور 18 تيم آغاز مي‌شود.

سهميه سوم آسيا به قهرمان تورنمنت 3 جانبه مي‌رسد

به گزارش سازمان ليگ فوتبال ايران، با تصويب هيات رئيسه فدراسيون فوتبال بيست و پنجمين دوره ليگ برتر ( فصل 1405-1404 ) به دليل حمله وحشيانه دشمن به ايران به صورت نيمه تمام باقي ميماند و جدول ليگ نيز با شرايط فعلي متوقف مي گردد.

ضمن اينکه براساس اين جدول 3 نماينده فوتبال کشورمان براي حضور در مسابقات ليگ نخبگان و ليگ قهرمانان آسيا به کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين ترتيب ميشوند؛ تيم هاي اول و دوم جدول ليگ برتر به ليگ نخبگان راه يافته و نماينده سوم ايران که بايد در ليگ قهرمانان سطح دو آسيا حضور يابد، بعد از برگزاري ديدار سه جانبه تعيين ميشود.

بر اين اساس در روز 5 تيرماه پرسپوليس و چادرملو اردکان به مصاف هم مي روند و برنده اين مسابقه در روز 8 تيرماه به مصاف گل گهرسيرجان خواهد رفت.

همچنين براساس مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال مقرر گرديد تيم انتهاي جدول ليگ برتر ( مس رفسنجان) در تک ديدار پلي آف و در زمين بي طرف روز چهارشنبه 31 تيرماه به مصاف تيم سوم جدول ليگ يک فصل جاري برود که برنده اين ديدار به همراه تيم هاي قهرمان و نايب قهرمان ليگ يک فصل 1405-1404 در ليگ برتر فصل آينده حضور خواهند داشت.

شايان ذکر است مسابقات بيست و ششمين دوره ليگ برتر( فصل 1405-1406) با حضور 18 تيم از روز جمعه 16 مردادماه آغاز خواهد شد. همچنين براساس مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در پايان مسابقات فصل آينده ليگ برتر 4 تيم انتهايي جدول به ليگ يک سقوط مي کنند.

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.