نساجي مازندران اولين تيم صعود کرده به بيست و ششمين دوره ليگ برتر نام گرفت.
با تساوي صنعتنفت آبادان و شهرداري نوشهر، صعود نساجي به ليگ برتر در فاصله 4 هفته تا پايان ليگ دسته يک قطعي شد.
تيمهاي نساجي مازندران و مس شهربابک در چارچوب هفته سيام ليگ دسته يک آزادگان از ساعت 19 در استاديوم شهيد وطني قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پايان نساجي با تک گل پوريا رضا زاده به برتري رسيد تا ضمن حفظ صدرنشيني، صعود خود را به ليگ برتر قطعي کند.
نساجي مازندران 63 امتيازي شد و مس شهربابک 58 امتيازي باقي ماند. با توجه به توقف صنعت نفت آبادان مقابل شهرداري نوشهر، نماينده خوزستان 50 امتيازي شد تا در فاصله 4 هفته تا پايان فصل، فاصله صدر جدول با تيم سوم 13 امتياز شد و، چون دو تيم اول به صورت مستقيم به جليگ برتر صعود ميکنند، نساجي اولين تيم راه يافته به ليگ برتر است.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.