معاون وزير امور خارجه ايران گفت: ميزباني ايتاليا و روماني از حملات آمريکا عليه ايران، «اقدام تجاوزکارانه» است.
کاظم غريب آبادي در ايکس نوشت: اظهارات دبيرکل ناتو درباره استفاده آمريکا از پايگاههاي ايتاليا و روماني در حمله به ايران، موجب مسئوليت بينالمللي اين کشورهاست.
طبق قطعنامه 3314 مجمع عمومي، در اختيار گذاشتن سرزمين توسط يک دولت در جهت استفاده دولت ثالث براي انجام تجاوز عليه کشور ديگر، اقدام تجاوز محسوب ميشود.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.