اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

فرمانده قرارگاه مشترک خاتم الانبيا:

کارکنان پدافند مردانه ايستادند تا ايران استوار بماند

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) کشور در ديدار با خانواده شهيدان اعظمي و سلطاني گفت: کارکنان پدافند هوايي با وجود آگاهي از تهديدات دشمن، مردانه ايستادند و جان خود را فداي امنيت، اقتدار و سربلندي ايران اسلامي کردند.

کارکنان پدافند مردانه ايستادند تا ايران استوار بماند

امير سرتيپ عليرضا الهامي در ديدار با خانواده شهيدان اعظمي و سلطاني از شهداي پدافند هوايي ارتش در تبريز، ضمن تسليت ايام شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام، اظهار کرد: جمهوري اسلامي ايران امروز با منفورترين جنايتکاران عالم روبهرو است؛ دشمناني که هيچگونه پايبندي به اصول انساني، اخلاقي و حقوق بينالملل ندارند.

وي با اشاره به ايثار و جانفشاني شهداي پدافند هوايي ارتش افزود: شهداي اين نيرو انسانهايي مؤمن، شايسته و برگزيده بودند که با ايستادگي و فداکاري خود، حماسههاي ماندگاري را در دفاع از آسمان ايران اسلامي رقم زدند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوايي خاتمالانبيا(ص) کشور تصريح کرد: جوانان غيور ايران اسلامي در نيروي پدافند هوايي، با علم به اينکه ممکن است هر لحظه در معرض حملات دشمن قرار گيرند، مردانه در ميدان ماندند و جان خود را فدا کردند تا ايران عزيز، مقتدر، پايدار و استوار بماند.

سرتيپ الهامي با تأکيد بر جايگاه رفيع خانوادههاي معظم شهدا، خاطرنشان کرد: شهداي والامقام در دامان خانوادههايي تربيت شدند که امروز براي همه ما الگو و اسوه هستند و وظيفه داريم قدردان صبر، استقامت و ايثار اين عزيزان باشيم.

وي در پايان با تأکيد بر ضرورت تکريم خانوادههاي شهدا گفت: خدمت به خانوادههاي معظم شهدا افتخاري بزرگ براي فرماندهان و آحاد کارکنان نيروهاي مسلح است.

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.