به دنبال انتشار خبر انتقال رگي لوشکيا به باشگاه اماراتي بدون اخذ رضايتنامه، باشگاه تراکتور اطلاعيهاي در اين خصوص صادر کرد.
به گزارش رسانه رسمي باشگاه تراکتور، رگي لوشکيا دو فصل ديگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامي تعهدات مندرج در قرارداد فيمابين بهصورت کامل انجام شده و هيچ رضايتنامهاي براي جدايي وي صادر نشده است.
باشگاه تراکتور ضمن ابراز بياطلاعي از موضوع در حال پيگيري امر از طريق بازيکن و وکيل او بوده و قطعاً اقدامات قانوني لازم براي حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهدداد.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.