اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

سقوط 4 تيم از ليگ برتر به ليگ يک

رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران در فصل پيش رو به صورت استثنا با حضور 18 تيم برگزار خواهد شد و بر اساس تصميم اتخاذ شده، در پايان فصل آينده چهار تيم راهي ليگ دسته اول خواهند شد.

سقوط 4 تيم از ليگ برتر به ليگ يک

برنامهريزيهاي انجامشده براي فصل جديد فوتبال ايران نشان ميدهد که ليگ برتر در فصل جاري با حضور 18 تيم برگزار ميشود؛ شرايطي که تنها براي اين فصل در نظر گرفته شده و قرار است ساختار مسابقات از فصل بعد اصلاح شود.

بر همين اساس، تمامي 18 تيم حاضر در ليگ برتر فصل آينده براي حفظ جايگاه خود تلاش خواهند کرد، چرا که در پايان رقابتها چهار تيم انتهاي جدول به ليگ دسته اول سقوط ميکنند.

اين تصميم با هدف بازگشت تعداد تيمهاي ليگ برتر به ساختار مورد نظر مسئولان سازمان ليگ اتخاذ شده و باعث ميشود رقابت در پايين جدول از حساسيت ويژهاي برخوردار باشد.

با توجه به سقوط چهار تيم در پايان فصل، انتظار ميرود نبرد براي بقا در ليگ برتر يکي از جذابترين بخشهاي مسابقات فصل آينده باشد؛ فصلي که به شکل استثنايي با 18 تيم برگزار ميشود و ميتواند معادلات متفاوتي را در فوتبال ايران رقم بزند.

پيش از اين ليگ برتر براي 6 فصل به صورت 18 تيمي برگزار شده بود (از فصل 87-1386 تا 92-1391) ولي زماني که تصميم به بازگشت به فرمت 16 تيمي گرفته شد، دو تيم هفدهم و هجدهم جدول ردهبندي به ليگ يک سقوط کردند.

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.