اظهار نظر 0

روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.

  • برگزیده خوانندگان
  • همه
مرتب کردن بر اساس : قدیمی تر

معاون وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران :

اقدام ايتاليا و روماني عليه ايران، تجاوزکارانه است

معاون وزير امور خارجه ايران گفت: ميزباني ايتاليا و روماني از حملات آمريکا عليه ايران، «اقدام تجاوزکارانه» است.

اقدام ايتاليا و روماني عليه ايران، تجاوزکارانه است

کاظم غريب آبادي در ايکس نوشت: اظهارات دبيرکل ناتو درباره استفاده آمريکا از پايگاههاي ايتاليا و روماني در حمله به ايران، موجب مسئوليت بينالمللي اين کشورهاست.

طبق قطعنامه 3314 مجمع عمومي، در اختيار گذاشتن سرزمين توسط يک دولت در جهت استفاده دولت ثالث براي انجام تجاوز عليه کشور ديگر، اقدام تجاوز محسوب ميشود.

 

 

اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.