گزارش هاي رسانه اي حاکي از استقرار ده ها نظامي صهيونيست در منطقه جدايي طلبان سومالي لند است.
پايگاه مديل ايست آي به نقل از يک مسئول بلند پايه در دولت سومالي گزارش داد، رژيم صهيونيستي حدود 50 تن از نظاميان ارتش خود را به منطقه جدايي طلبان سومالي لند اعزام کرده است.
رژيم صهيونيستي با زير پا گذاشتن تمام قوانين بين المللي منطقه جدايي طلبان سومالي لند را در دسامبر گذاشته به عنوان يک کشور مستقل به رسميت شناخت؛ اقدامي که در راستاي طمع ورزي هاي اين رژيم به منابع و موقعيت راهبردي اين منطقه صورت گرفته است.
استقرار نظاميان صهيونيست بعد از مدت کمي از اين اقدام و همزمان با تجاوز نظامي به ايران در فوريه گذشته صورت گرفت.
اين در حالي است که رسانه هاي صهيونيستي به نقل از يک مسئول امنيتي اخبار مذکور را تکذيب کردند. پيشتر نيز سي ان ان گزارش داده بود که رژيم صهيونيستي به سومالي لند به عنوان نقطه اي براي فرود جنگنده هاي خود در پروازهاي طولاني به سمت ايران نگاه مي کند.
اظهار نظر 0
روزنامه به دیدگاه شما نیازمند است،از نظراتتون روی موضوعات پیشوازی خواهیم کرد.